jueves, 9 de junio de 2011

Organització 2

Bon dia,

Us presento als responsables de la part tècnica/producció/direcció del curtmetratge:

AMOS DE LA LOCALITZACIÓ: Lliça d'Amunt (El Ciervo). Alguns de vosaltres ja coneixeu a la Mireia i el Peret. Si alguna vegada compro una illa ells seran els primers en gaudir-la. Us tractaran molt bé si feu tot el que dic. Però tenen una piscina plena de branques on podem tirar fins a 60 persones. De fet, és quelcom que ens agrada fer...

CREADOR DE LA BANDA SONORA: Aquest tema està solventat perque tenim la grandissima sort de comptar amb Lo Puto Amo. Ell sap que l'estimu encara que no vingui mai a fer una cerveseta amb mi. No sóc un tiu rencorós. Estic negociant el tema de que vingui "in situ" perque és un dels meus referents com a ser humà audiovisual i té una càmara que lo flipas (ja li havia començat a demanar de venir sense saber-ho, eh?). Li suplicaré fins l'infinit i més enllà. Ho saps, oi, Joan?

MAGIC DELS EFECTES ESPECIALS: Aquest tema el portarà el Marín, un tiu que en una altra vida va ser la meva novia i ara ens hem trobat en aquesta però malauradament estem casats i ens agraden més les dones ¿no, Martín? La setmana vinent farem proves de Chroma a casa nostra amb ell. Treballarem aquestes proves amb After Effects i probablement pugem alguna cosa al blog...

DIRECTORA DE MAQUILLATGE I PERRUQUERIA: El destí ha fet que la Meri participi en aquest projecte. Maktub. La Meri no ha volgut explicar-me gaire de la seva experiència pel que fa a la producció d'esdeveniments passats que ha dirigit. M'agrada la gent modesta perque jo no ho sóc. I estic segur que serà la bomba treballar amb ella...

MESTRE DE LA CÀMERA: Tot i que encara no sabem amb quina càmera grabarem, tenim a la nostra disposició al gran Tonfer. Ell encara no ho sap pero portarà la càmera i obeirà les ordres de l'Àlex, el Martin, el Joan (si puc extorsionar-lo amb unes fotos que tinc seves de fa uns anys) i, evidentment, les meves que sempre (he dit sempre) estaran per sobre de les de tothom. Amb el Toni ja hem fet altres produccions a El Ciervo, així que és un tiu que sap on es fica (no com altres de vosaltres)...

DIRECTOR DE FOTOGRAFIA: Àlex Reig... penso que no calen presentacions. Us he posat els vincles en aquest mateix blog. És el responsable de la darrera sessió fotogràfica on també van participar la Miriam i la Montse. Si jo fos un gran capità pirata ell em faria les fotos, amb els albatros volant de fons. Aquesta vegada la seva feina no és fer fotos...

No hay comentarios:

Publicar un comentario